دعوت رییس مجلس خبرگان از مردم برای مشاركت چشمگیر در انتخابات
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله 'محمدرضا مهدوی كنی' عصر دوشنبه در حاشیه یك گردهمایی در مسجد امام صادق (ع) تهران در پاسخ به این پرسش كه توصیه شما به كاندیداهای شكست خورده پس از انتخابات چیست، گفت: كسانی كه انجام وظیفه می كنند و به درستی كاندیدا شده و یا رای نیاورند شكست خورده به شمار نمی روند.

رییس مجلس خبرگان رهبری در سخنانی خطاب به روحانیون حاضر در این گردهمایی نیز تاكید كرد: در انتخابات آتی همه مؤمنان و دوستداران انقلاب اسلامی و بخصوص علما حضور داشته باشند و مردم را به شركت پرشور در انتخابات دعوت كنند.

وی تصریح كرد: زمانی بود كه حضور در انتخابات گناه محسوب می‌شد و در زمان ملیّون در انتخابات شركت كردیم كه در قم ما را مسخره می‌كردند كه چرا روحانیون در انتخابات شركت كردند اما امروز شركت در انتخابات برای ما و مردم تكلیف است و بر گردن ما و شما است كه به نماینده اصلح رأی دهیم.

دبیركل جامعه روحانیت مبارز در ادامه گفت:‌ ما برای ائتلاف آمدیم اما برخی دوستان خوب ما اختلاف را بر ائتلاف پسندیدند.

وی یادآور شد: معنای ائتلاف جمع شدن سلیقه های مختلف دور یكدیگر برای هدف مشترك است كه این را از اسلام عزیز الگو گرفته ایم.

آیت‌الله مهدوی‌‌كنی با اشاره به اینكه نباید یكدیگر را خُرد كنیم، خاطرنشان كرد:‌ امیدواریم همه مردم و علما در انتخابات آتی شركت كنند.

سیام**ع.ق





:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: